Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Κινητικότητα με εκλογές στις Λέσχες Φιλίας…

Κοντά στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας της Λέσχης Φιλίας Κολοκυνθούς που έχω ζήσει τα τελευταία χρόνια κι έχω μνήμες με πολύ αγάπη…


Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στις Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων, έχουν σήμερα οι άνθρωποι που κάνουν χρήση των υπηρεσιών του, κι έχει ενδιαφέρον αυτή η κινητικότητα.

Σ’ αυτά τα μικρά υγιή κύτταρα της κοινωνίας υπάρχει πολύ αγάπη και αλληλεγγύη… Η καλή παρέα, οι εκδρομές που συχνά προγραμματίζουν και συμμετέχουν, οι μικρές – μεγάλες στιγμές τους που γεμίζουν τις ζωές τους…

Από όλη την πολύχρονη προσφορά μου στα κοινά, κρατώ πάντα στην καρδιά μου μερικές όμορφες καθημερινές στιγμές από τη συμμετοχή μου έχοντας την ευθύνη της Λέσχης Φιλίας Κολοκυνθούς που με σημάδεψαν και θεωρώ ότι με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.

Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία σ’ αυτές τις εκλογικές διαδικασίες. Είμαι βέβαιη, ότι θα εκλεγούν οι καλύτεροι, εκείνοι που αγαπούν τους συνανθρώπους τους και είναι διατεθειμένοι να δώσουν το καλύτερο που μπορούν, γι’ αυτούς τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας που αν μη τι άλλο, είναι ήρωες της ζωής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου