Η κρίση στην Ελλάδα χτύπησε
όλους τους παραγωγικούς τομείς και άλλαξε δραστικά την οπτική γωνία που βλέπαμε
τα πράγματα. Μπορεί να μην ισχύει για όλους τους Έλληνες, σίγουρα πάντως έδωσε
μια διαφορετική προοπτική στους νέους.
Σε ένα διθυραμβικό ρεπορτάζ
του Fordes, το οποίο υπογράφει η δημοσιογράφος Cathy
Huyghe,
σκιαγραφείται το νέο τοπίο στην παραγωγή κρασιού στη χώρα μας, αλλά και η
αναδυομένη κουλτούρα γύρω από την αμπελουργία.
Επί της ουσίας μπορούμε να
πούμε ότι η κρίση έφερε ξανά το κρασί
στην επιφάνεια, καθώς ο φόρος που του έχει επιβληθεί είναι σταθερός, σε αντίθεση
με άλλα ποτά (ουίσκι, βότκα) που έχει ανέβει αρκετά…
Η καλλιέργεια του σταφυλιού
είχε πάντα κυρίαρχη θέση στην Ελλάδα, σημειώνεται στο άρθρο, όπως εκείνη της ελιάς, της φάβας, των ροδάκινων, της τομάτας και
άλλων προϊόντων πρώτης γραμμής.
Ωστόσο πλέον το επίπεδο
αγροτικής παραγωγής έχει περάσει από την
κλασική οικογενειακή φάρμα, σε πιο εκλεπτυσμένες και σύγχρονες μορφές. Η
μόρφωση και η εκπαίδευση παίζουν σημαντικό ρόλο και σε αυτό το σημείο η είσοδος των νέων γενεών στην παραγωγή κρασιού,
λειτουργεί επ’ ωφελεία του προϊόντος καθώς η νέα γενιά με την τεχνογνωσία
που φέρει, μπορεί να αποδώσει καλύτερα και να φέρει θαυμαστά αποτελέσματα.
Η στροφή των νέων προς τα αμπέλια
και την ύπαιθρο είναι αξιοσημείωτη και ο
αριθμός των νέων οινοπαραγωγών αυξάνεται τα τελευταία χρόνια. Οι νέοι
επιλέγουν πλέον συνειδητά να σπουδάσουν
οινολογία και να μπουν στην αγορά του κρασιού δυναμικά και με φρέσκιες,
πρωτοποριακές ιδέες…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου