Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Η Αγάπη είναι ένα Θαύμα, του Ερίκ Μπενάρντ




Στην καρδιά της Γαλλικής Προβηγκίας, η Λουίζ μεγαλώνει τα δύο της παιδιά και προσπαθεί να διατηρήσει την οικογενειακή της φάρμα. Ένα βράδυ πέφτει με το αυτοκίνητο της πάνω σε έναν άγνωστο. Ο άντρας αυτός είναι πολύ διαφορετικός. Η αίσθηση που έχει για τον κόσμο μπορεί να αλλάξει για πάντα τη ζωή της Λουίζ και της οικογένειας της.

Σκηνοθεσία: ΕΡΙΚ ΜΠΕΝΑΡΝΤ

Παίζουν: ΒΙΡΖΙΝΙ ΕΦΙΡΑ, ΜΠΕΝΤΖΑΜΙΝ ΛΑΒΕΡΝ

Διάρκεια: 100’



Δήλωση σκηνοθέτη

«Μια αισθηματική ταινία. Άφησα την ιδέα. Ξέχνα την αφήγηση . Δημιούργησε την αφήγηση. Είμαι σεναριογράφος. Συχνά για άλλους. Μερικές φορές για τις δικές μου ταινίες. Γράφω πολύ. Με διαφορετικούς στόχους και διαφορετικά ύφη. Πάντα όμως με την επιθυμία να πω μια ιστορία. Να γίνω κατανοητός στο κοινό. Τώρα ήθελα κάτι άλλο. Κάτι λιγότερο λογικό.

Ο αυτισμός είναι ένα θέμα που για οικογενειακούς λόγους, τυχαίνει να γνωρίζω  κάποια πράγματα. Η σύζυγος μου είναι ψυχολόγος κι έχει εργαστεί πολύ με παιδιά με αυτισμό. Μου διηγήθηκε ιστορίες που μου κίνησαν το ενδιαφέρον. Ξεκίνησα να μελετάω. Σύντομα συνειδητοποίησα ότι ένας άνθρωπος που πάσχει από Σύνδρομο Άσπεργκερ θα μου επέτρεπε να διερευνήσω θέματα που με ενδιαφέρουν. Οι άνθρωποι αυτοί είναι υπερευαίσθητοι στον κόσμο γύρω τους- όπως πρέπει να είναι κι ένας σκηνοθέτης. Αν μπορούσα να δω μέσα από τα μάτια του, θα αποκτούσα καλύτερη αίσθηση αυτού που επιθυμώ να μεταφέρω στον κόσμο».

-Ερίκ Μπενάρντ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου