Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Επειδή πολλά κυκλοφορούν, μια πρώτη απάντηση…

Έδωσα μια αξιοπρεπή μάχη στις εκλογές της 18 και 25 Μαΐου… Είτε εκλεγώ, είτε όχι, θα είμαι παρούσα σε όλες τις εξελίξεις που θα προκύψουν…

Ζω μέσα σ’ αυτή την κοινωνία, όχι σε αποστειρωμένη γυάλα... Οσμίζομαι την κατάσταση που διαμορφώνεται, καθώς έντεχνα κάποιοι αφήνουν να διαρρέει, ότι παρά την επανεκλογή του Δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, δεν είμαι μέσα στους 29 που εκλέγονται από τον συνδυασμό του για το κεντρικό Δημοτικό Συμβούλιο.

Ας μη με αγαπάνε τόσο και στεναχωριούνται γι’ αυτό… Προσωπικά ακόμα κι αν αυτά τα σενάρια αληθεύουν, πράγμα που θα φανεί τις επόμενες μέρες, όταν τα επίσημα αποτελέσματα αποσταυροδότησης γίνουν γνωστά, δεν πρόκειται να σημάνει το τέλος του κόσμου.

Ήξερα πάρα πολύ καλά ότι υπήρχε και αυτό το ενδεχόμενο, όπως υπάρχει πάντα και για τους 90 συνυποψηφίους μου, όταν έδινα τη μάχη μου…

Ωστόσο έδωσα μια εκλογική μάχη με αξιοπρέπεια, όρθια με πάθος και ένταση και με το κεφάλι ψηλά σε συνθήκες δύσκολες και χωρίς κανένα μηχανισμό πίσω μου… Αυτό, είμαι βέβαιη ότι θα εκτιμηθεί από το συνδυασμό μου «Δικαίωμα στην πόλη» που με εμπιστεύθηκε και για τη νίκη του οποίου πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις.

Έδωσα στην 4η Δημοτική Κοινότητα της Αθήνας, ως πρόεδρος, τον καλύτερο εαυτό μου, προσφέροντας με την καθημερινή μου παρουσία στα γραφεία της και διεκπεραιώνοντας τις υποθέσεις που αφορούσαν πολίτες.

Ξέρετε, δεν έκανα, ούτε είχα την πρόθεση να κάνω επάγγελμα την πολιτική. Έχω εργασία, προκειμένου να βγάζω τα προς τα ζην. Αν ασχολήθηκα μαζί της, είναι επειδή πίστευα και πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω στους συνανθρώπους μου από μια δημόσια θέση ευθύνης.

Ας έχουμε λοιπόν λίγη υπομονή στο χρόνο ακόμα… Ας δούμε τα επίσημα αποτελέσματα…

Αν τελικά βρεθώ μέσα στους 29 εκλεγμένους θα χαρώ που έπιασαν τόπο οι κόποι και οι προσπάθειες μου. Αν όχι, θα πάω σπίτι μου με το κεφάλι ψηλά…

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ όλους όσους με πίστεψαν και συντάχθηκαν μαζί μου σ’ αυτή την ωραία προσπάθεια. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να χαθούμε. Κάπου θα ξανασυναντηθούμε!

Δήμητρα Σιδερή, υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων

1 σχόλιο:

  1. Η δύναμή σου και η αξία σου θα φανεί όταν θα τελειώσει η θητεία σου σαν Πρόεδρος του 4ου Διαμερίσματος! Πάντως σε ευχαριστούμε για ότι και αν έχεις κάνει για την 4η Δημοτική Κοινότητα και τους κατοίκους της! Να είσαι πάντα δυναμική και ελπίζω για την άνοδό σου στο κάθε σου βήμα! Πάντα θα είσαι η Δήμητρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή