Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Γυναίκες εξηγούν πώς τα κατάφεραν με το περπάτημα να χάσουν βάρος... Μην το παίρνετε ελαφριά!

Η καθημερινότητα μας είναι γεμάτη υποχρεώσεις. Το γεγονός αυτό καθιστά δύσκολη την ενασχόληση μας με πράγματα και συνήθειες που θα μας ευχαριστούσαν, όπως για παράδειγμα ο αθλητισμός.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι λοιπόν που στρέφουν το ενδιαφέρον τους στο περπάτημα ή αλλιώς βάδισμα, καθώς πρόκειται για μια από τις πιο εύκολες, ανέξοδες μορφές σωματικής άσκησης, που συμβάλει στην καλή υγεία.
Άλλωστε, όσες θερμίδες κι αν «κάψετε» σε ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής όπως το κρόσφιτ, το μυστικό για να χάσετε κιλά και πόντους είναι η σταθερότητα και το βάδισμα είναι μια σωματική δραστηριότητα που την προσφέρει, αφού όλοι μπορούν να το εντάξουν στο καθημερινό τους πρόγραμμα, έστω κάνοντας και μια μόνο βόλτα.
Πέντε γυναίκες αποκαλύπτουν στο womenshealthmag τα ευεργετικά οφέλη του, που τις οδήγησαν στην απώλεια σημαντικού σωματικού βάρους.
«Οταν είσαι υπέρβαρο ή παχύσαρκο άτομο, η ιδέα του να γυμναστείς μοιάζει με εφιάλτη. Το περπάτημα ήταν κάτι με το οποίο μπορούσα να ασχοληθώ, χωρίς να πρέπει να γραφτώ σε κάποιο γυμναστήριο ή να νιώθω απογοήτευση για την επίτευξη του στόχου. Το μόνο που απαιτεί το βάδισμα- και αυτό είναι το ελκυστικό της υπόθεσης – είναι μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα, όπως το γεγονός ότι δεν μετακινούμαι με το αυτοκίνητο, αλλά με το μετρό, όπου χρειάζεται να περπατήσω μέχρι εκεί, να ανέβω και να κατέβω σκάλες», Τζέιμι 33, έχασε 40 κιλά.
«Γυμναζόμουν σκληρά όλη μου τη ζωή, μα, αν και αυτό με βοήθησε να διατηρήσω τη σιλουέτα μου, μου ήταν πολύ δύσκολο να ξυπνάω καθημερινά και να πηγαίνω στο γυμναστήριο για να τρέξω στο διάδρομο. Μάλιστα, δεν απολάμβανα τη γυμναστική γιατί έμοιαζε με κάτι που έπρεπε να κάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω το περπάτημα στην καθημερινότητα μου ως βασική μορφή άσκησης. Περπατούσα 90 λεπτά καθημερινά ακούγοντας μουσική και έπειτα από τρία ολόκληρα χρόνια έχω χάσει περίπου επτά κιλά», Τρέισι, 46 ετών.
«Περπατάω είκοσι έως τριάντα λεπτά, για τέσσερις ή πέντε φορές την εβδομάδα και στόχος μου είναι να κάνω 8 χιλιάδες βήματα την ημέρα. Βάζω απλά τη μουσική να παίζει και περπατάω. Αισθάνομαι τόσο όμορφα κάθε φορά, που ανυπομονώ να έρθει η ώρα αυτή. Στο διάστημα των 13 μηνών έχω χάσει 107 κιλά, ενώ ακόμα προσπαθώ, καθώς θέλω να χάσω περισσότερα και θα το καταφέρω», Κόνι, 44 ετών.
«Προσπαθώ να κάνω 10 χιλιάδες βήματα ανά ημέρα, αλλά αν το εβδομαδιαίο μου πρόγραμμα δεν μου το επιτρέπει λόγω υποχρεώσεων, τότε προσπαθώ να φτάσω αυτόν το στόχο τουλάχιστον τρεις φορές μέσα στην εβδομάδα. Επίσης, στη δουλειά έχω δυο διαλείμματα των 15 λεπτών έκαστο και εκμεταλλεύομαι το χρόνο αυτό κάνοντας περπάτημα έξω από το κτίριο. Αυτό με βοηθάει να διώξω και το στρες της εργασίας», Ρόσι 32 ετών, έχασε 31 κιλά.
«Προκειμένου να ενισχύσω την πρωινή μου γυμναστική, έχω βάλει το περπάτημα στις βραδινές μου επισκέψεις στο γυμναστήριο κι έτσι, βαδίζω ένα χιλιόμετρο στο διάδρομο, πριν ολοκληρώσω την προπόνηση. Το περπάτημα, παρότι ασχολούμαι με έντονη γυμναστική όπως το kickboxing, με βοηθάει να χάνω περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στην αρχή περπατούσα μόνο για 30 λεπτά, αλλά αύξησα το χρόνο στη μια ώρα», Ντιάνα 50, έχασε 14 περίπου κιλά.


  • Από το http://medicalnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου